Från och med måndag den 18 januari kommer Alfa eCare genomföra förändringar gällande företagets telefonnummer. Istället för att hantera inkommande samtal per kontor och produkt kommer istället hantering ske via ett centralt telefonnummer oavsett kontor, produkt eller medarbetare.
Syftet med förändringen är att endast ha ett telefonnummer för kunderservice och support som tidigare har varit tre olika nummer. Övriga frågor som rör t ex avtal, ekonomi, specifik medarbetare eller andra typer av frågor hanteras via vår växel.
Givetvis går det även att nå våra medarbetare via deras direktnummer.
Produktspecifik kundservice och support: 020-320 310
Lunds kommun driver digitaliseringen framåt med Alfa eCare För Lunds kommun är digitalisering en naturlig del av utvecklingen och ett sätt att möta de demografiska…
Nu kommer den nya AI-stödda funktionen SmartPlanner! Planering av besök och insatser kan vara tidskrävande och besvärligt. Därför har vi utvecklat en AI-stödd, automatisk planering…
Att kombinera våra nya produkter ger er fantastiska möjligheter! Alfa eCare och Joliv har gått samma och fått nya produkter i vår gemensamma produktportfölj Nya,…
Möt Niklas Madestam ny ekonomichef på Alfa eCare En trevlig, strukturerad och ödmjuk kille som är mitt uppe i karriären såväl som familjelivet. Niklas lägger…
Erbjudande om ny Business Intelligence-lösning Till er som idag använder Alfa eCare PlanIt (tidigare Mobil Omsorg Planering) har vi tagit fram en ny Business Intelligence-lösning…